Logo van Provincie Groningen

Sahar Sabbagh

Assistent programmamanager Omgevingsvisie

Achtergrondfoto bij testimonial van Sahar Sabbagh

"Deadlines, onvoorziene gebeurtenissen en puzzelstukjes die moeten passen maken mijn werk ingewikkeld en tegelijkertijd spannend en interessant"

De combinatie van inhoud en uitvoering vind ik erg interessant. Ik werk aan de Omgevingsvisie waarin de provincie ambities en beleidsdoelen voor de fysieke leefomgeving vastlegt. Het onderwerp an sich is heel inhoudelijk, maar tegelijkertijd is het komen tot de nieuwe Omgevingsvisie projectmatig en resultaatgericht. De concrete en tastbare resultaten geven mij houvast. Al die deadlines, onvoorziene gebeurtenissen en puzzelstukjes die moeten passen, maken het proces ingewikkeld en tegelijkertijd spannend en interessant.

Als assistent projectmanager houd ik allerlei ballen in de lucht. Ik houd overzicht over alle processen die horen bij de Omgevingsvisie. In het team word ik ook wel mevrouw Vraagbaak genoemd. Natuurlijk heb ik niet overal een pasklaar antwoord op, maar ik zorg ervoor dat ik dat antwoord uiteindelijk wel heb.

Werken bij de provincie geeft mij het gevoel dat ik een bijdrage kan leveren aan een fijnere en veiligere leefomgeving. Bovendien kan ik op deze manier kennis maken met verschillende thema's en beleidsterreinen. De provincie bied je ook veel kansen en mogelijkheden om jezelf verder te ontwikkelen. Teamwork staat bij ons centraal. Ik werk met zeer deskundige, behulpzame en gezellige collega's met verschillende soorten humor. Never a dull moment!

Onze andere talenten