Logo van Provincie Groningen

Wouter Smit

Front Office medewerker

Achtergrondfoto bij testimonial van Wouter Smit

“Ik vind het werken voor de provincie oprecht een grote eer, omdat het een prachtige organisatie is die zich maatschappelijk breed inzet voor de inwoners in onze mooie provincie!”

Mijn werkdag is gemiddeld gezien een dag met heel erg veel variatie. We krijgen over echt van alles waar we de provincie mee bezig is telefoon, zoals vragen over subsidieregelingen, vergunningen, gevaarlijke situaties op de provinciale wegen en bedientijden van de bruggen en sluizen. Maar soms willen mensen ook gewoon even hun verhaal kwijt. We bieden ook een luisterend oor als daar behoefte aan is. Denk bijvoorbeeld aan mensen die getroffen zijn door de aardbevingsproblematiek. We zijn uiteraard zakelijk, maar wel met een menselijke touch. En ik denk dat dat iets is wat je als beller, inwoner van Groningen, zeker zult merken als je met ons belt. Dat is absoluut een kroon op mijn werk. Ik krijg regelmatig terug van bellers dat ze het contact met het Front Office als zeer plezierig ervaren. Dan is mijn werkdag per definitie geslaagd!

Het leukste van mijn werk vind ik dat er geen dag hetzelfde is en ik werk met een super leuk team. Daarnaast ben ik altijd met mensen in contact en ik kan een maatschappelijke bijdrage leveren vanuit mijn functie. Persoonlijke ontwikkeling wordt erg gestimuleerd vanuit de organisatie. Dit zie je terug in een groot aanbod van trainingen en opleidingen en een persoonlijk budget dat je kunt inzetten voor je eigen ontwikkeling. Ook geniet ik intens van alle faciliteiten op werk zoals onze Plaza (dé ontmoetingsplek met echte Italiaanse Barista), een goed bedrijfsrestaurant en natuurlijk alle leuke events door het jaar heen zoals: de zomerborrel, het kerstgala en het traditionele volleybaltoernooi aan het eind van het jaar!

Onze andere talenten